søndag 21. februar 2010

Nedtur igår, men idag slår vi til!!!!

Ble ikke helt som forventet igår, verken med Aksel, skiskytterne eller Curlinglaget. Heldigvis har vi utøvere som Audun Grønvold som vi ikke hører så mye om men som er emd på et høyt nivå og bidrar til medaljefangsten :) Jeg fikk såvidt med meg at Grønvold gjorde det bra i et par konkurranser rett før OL, men emdalje var vel i overkant av hva de fleste hadde forventet vil jeg tro-stor grattis Audun, kjempebra!

Idag FORVENTER jeg medaljer, og gjerne et par avd en gylne sorten også!

Det er bla laghopp stor bakke- her er Østerrike suverene favoritter, men Norge har vært på topp 3 "alle" lagkonkurranser siste 2 sesongene og skal sammen med særlig Tyskland og Finland gjøre opp om sølv og bronse. 90% at vi tar medalje her vil jeg tro.

Så har vi lagsprint fristil- dette er en litt uvant gren så vanskelig å si hva vi skal forvente- svenskene er kjempefavoritter hos herrene sammen emd russerne, hos kvinnene er jeg noe mer usikker. Vi stiller noe svekket, uten Hattestad på herresiden og uten Bjørgen hos kvinnene. Men lagene Northug+Pettersen og BrunLie+Jacobsen er uansett ikke å kimse av. God mulighet for medaljer og kanskje en gull med litt flaks?

PSD:Gunde Svan, legg inn den sure geipen da.... smil litt :)
Såvidt jeg kan se leder lillebror Norge 5-3 på gullmedaljer og 12-7 i medaljer totalt, så ingen grunn til å bli kjepphøy ;) Og i år tror jeg ikke hockeylaget redder Dere heller :)



MEDIA
vg vg vg svd bvg vg vg vg vg vg svd svd svd tv2 vg vg vg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar